Coming home for Christmas!!:) - Reisverslag uit Cunit, Spanje van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu Coming home for Christmas!!:) - Reisverslag uit Cunit, Spanje van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu

Coming home for Christmas!!:)

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

18 December 2009 | Spanje, Cunit

Holaaaaaaaa!

Hier weer even een berichtje van mij vanuit het nu even niet zo zonnige Spanje..
Het is hier sinds deze week echt ontzettend koud.
Maar in Nederland nog kouder hoorde ik al dus ik mag niet klagen..:)
Gelukkig was het vandaag alweer een stuk beter.

Maarrrr…. Wat maakt het mij eigenlijk ook uit wat voor weer het word, ik ga namelijk woensdag toch lekker naar NEDERLAND!!:)
Jullie willen niet weten hoe veel zin ik heb om naar huis toe te gaan.
Begin in 1 keer spontaan heimwee te krijgen hier haha.
Begin er echt naar uit te kijken!
Maar vind je het eigenlijk ook gek; van mijn familie krijg ik berichtjes over de kerst en natuurlijk berichtjes om wat af te gaan spreken met vriendinnen, ben helemaal in de thuisstemming, alleen moet de kerststemming nu nog komen..
Hopelijk komt morgen als ik gezellig samen met de meiden naar de kerstmarkt ga, hier in Barcelona..
Maargoed na 3 maanden niet thuis te zijn geweest word het dus hoog tijd!

Maar heb afgelopen tijd weer heel veel leuke, gezellige dingen meegemaakt.
Met de kinderen gaat alles helemaal goed, ze verheugen zich er ontzettend op om volgende week naar Nederland te gaan (Ellen kunnen we ruilen?? Dan gaan wij wel woensdag naar Nederland en dan ga jij zaterdag!) Ja daaaaaag, haha!!)
Vandaag hebben we ook wel ontzettend gelachen,we zaten ergens wat te drinken en een paar Spaanse mannen zaten over mij te praten, ze vonden mij toch echt nog wel jong hoor, om kinderen te hebben, hahahahaha!!
Natuurlijk dachten ze dat wij ze niet konden verstaan, maar de kinderen kunnen natuurlijk PERFECT Spaans (over mijn Spaans gaan we het nog maar even NIET hebben).
Ontzettend lachwekkend.

Verder zijn de weekenden natuurlijk ook ontzettend gezellig met de meiden.
Ben laatst samen met Suus naar park Guell geweest, die hadden we nog niet gezien namelijk.
En had een keer een dagje afgesproken met een paar internationale meiden…
Ach wat moet ik er van zeggen…. het was erg gezellig, vooral het gedeelte dat ik een kwartiertje later was, ik dat op tijd had ge sms’t maar iedereen al weg was..
Ja we zijn ergens op de Ramblas aan het eten.. oh ja daar ergens, de Ramblas is maar een kilometer lang.. ik zoeken en na een tijd nog niemand gevonden, niemand kende ook het restaurant.. (later sprak ik nog een meisje, ja we dachten al wel dat je het niet zou kunnen vinden, tsss)
Aangezien ik het allemaal een beetje zonde van mijn tijd vond, ik had daarna een nog veel gezelliger afspraak met Moniek, dus dat hebben we maar even vervroegd..
We hebben toch nog een ontzettend gezellige dag gehad (bij de Ikea, haha.)

Vorige week hebben we samen met 6 Nederlandse meiden oer-Hollands samen Sinterklaas gevierd, toch wel erg leuk hoor in zo’n typisch Spaans barretje onder het genot van een Mojito Sinterklaas vieren, ik vond het in ieder geval erg geslaagd!
Verder gewoon vaak gezellig wat eten samen af en toe stappen of naar een barretje.
De luie zondagen samen met Mo zijn daarna ook altijd erg gezellig!:)
Dit weekend dus nog even lekker wat eten met de meiden naar de kerstmarkt en zondagmiddag een 'high tea' want we gaan afscheid nemen van Ellen (andere Ellen natuurlijk)
Jaja dat hoort er ook bij!

Foto’s zijn natuurlijk (jaja nog steeds!!) te vinden op:

http://ellenbouwman.hyves.nl/fotos


Jaja en toen waren we alweer op de helft… jeetje…
Wat is deze snel voorbij gegaan zeg, ongelooflijk!!
Ze zeggen natuurlijk niet voor niets: time flys when your having fun! dat gaat hier helemaal op voor mij, wat heb ik het hier nog steeds ontzettend naar mijn zin!
Ben nog steeds iedere dag helemaal blij dat ik deze keus heb gemaakt om het gewoon te gaan doen en de stap te gaan maken…
Ik ben echt nog iedere dag aan het genieten hier, van dat heeeerlijke Spanje en de zon, al die leuke nieuwe mensen die ik heb leren kennen. Had het voor geen goud willen missen enne ik kom natuurlijk gewoon terug hier na 2 weken, haha..
Maar nu word het toch echt tijd om weer even naar mijn oude vertrouwde thuis te gaan en iedereen weer even lekker te zien, bij te kletsen met iedereen en ja gewoon THUIS zijn..

Ik wil jullie allemaal een ontzettend gezellige kerst en alvast een heel gelukkig Nieuwjaar toewensen.
Allemaal bedankt voor het trouwe lezen ieder berichtje weer. En bedankt voor alle leuke berichtjes die ik de afgelopen tijd heb gekregen.. Heel leuk!
Enne…. Ga gewoon lekker zo door in het nieuwe jaar!

En natuurlijk gaat 2010 hopelijk een ontzettend leuk nieuw jaar worden..:)


Natuurlijk ook nog even op zijn Spaans:

Feliz Navidad y un feliz ano nuevo!!!
(Prettige kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar!!!)

TOT OVER EEN PAAR DAGEN ALLEMAAL!!

Liefs




  • 18 December 2009 - 22:50

    Lammie:

    Heerlijk je even weer 2 weken thuis te hebben.
    Je bed is al opgemaakt.
    dikke kus lammie

  • 19 December 2009 - 13:34

    Corry:

    Oost west thuis best, in ieder geval voor twee weken, geniet ervan.

  • 19 December 2009 - 15:42

    Linda:

    Mocht weleens tijd worden dat je thuis kwam hoor;) me buik begint al aardig te groeien:D
    Meid tot volgende week!!!

    Dikke knuffel uit staphorst!!

  • 19 December 2009 - 22:24

    Ria:

    gezellig Ellen dat je weer even thuis komt, we gaan de cadootjes vast bij jullie onder het kerststuk leggen.tot woensdag. groetjes Frans & Ria

  • 20 December 2009 - 13:05

    Wilfred En Mariska:

    Hiii ellen,
    Erg leuk je verhalen te lezen! Lekker voor je dat je weer even thuis bent. Geniet ervan. Jij ook een fijne kerst en een goed nieuwjaar!!!

    Groetjes Wilfred en Mariska

  • 20 December 2009 - 20:04

    Agnes Groen:

    Hallo Ellen, Gisteren nog een lift van je ouders gekregen (Feest van je oom en tante). Ik dacht dat je al in NL was, maar ik zag maar 2 blonde dames! Nog een paar dagen dus. Een heel fijne kerstvakantie toegewenst.
    Groeten vanuit een ijskoud en volgesneeuwd Hasselt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cunit

Ellen

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 31361

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 29 November 2012

werkvakantie

15 Augustus 2009 - 01 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: