Alweer 1 week voorbij...... - Reisverslag uit Cunit, Spanje van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu Alweer 1 week voorbij...... - Reisverslag uit Cunit, Spanje van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu

Alweer 1 week voorbij......

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

31 Augustus 2009 | Spanje, Cunit

Alweer ruim een week voorbij, snel gegaan!!
Deze 1e week was natuurlijk wennen...

In mei was ik hier natuurlijk al een keer een weekendje geweest om kennis te maken, de plek en het gezin kende ik dus al een beetje..

De kinderen hebben op het moment nog steeds vakantie, maandag hebben we dus ook heeeel veel spelletjes gedaan...
En s'avonds.... paardrijden!!
Het ging dan dus echt gebeuren, ik op een paard..:P
Zie je het voor je?? Ik toen nog niet echt.. Haha!!
De kinderen waren eerst aan de beurt, die doen het al best een aardig tijdje, ging erg goed!!
En dan denk je, AAAH ik ga ook zometeen!! 'Ben je ook zenuwachtig Ellen??" nee hoor Chimo, echt niet!!:):P
Het opklimmen ging goed(ik zag namelijk al helemaal voor me dat dat niet ging lukken en zij met man en macht mij erop moesten helpen), maar gelukkig, het ging nog soepel ook!!
Het paard zat vast aan een touw en die werd vastgehouden, iets misgaan was dus (bijna) onmogelijk!!
Beetje geleerd om te sturen en toen was het alweer tijd om eraf te gaan!
Het was errrug leuk, volgende keer weer dus!!

Als je de foto's ziet; het ziet er best natuurlijk uit he?? het lijkt alsof ik het al jaren doe natuurlijk, maar schijn bedriegt!!:P
Foto's kun je vinden op mijn hyves pagina, op deze site kunnen namelijk maximaal 10 foto's op worden gezet; beetje weinig dus..

http://ellenbouwman.hyves.nl/fotos/

Dinsdag Sitges even ingeweest met de kinderen, cadeautjes gehaald voor mijn lieve zusje, die was jarig die dag!!
s'Avonds nog ff skypen met haar en de visite, wat een ideale uitvinding zeg!!
Net alsof je zelf in de huiskamer zit, erg leuk!!
Toch mis je met met zulk soort dingen toch je thuis wel even..

Verder hebben we 2 middagen bij het zwembad gelegen, errug lekker.. en wat een temperaturen hier zeg, op zn hoogst heeft de termometer 42 graden gehaald, maar wel echt lekkere warmte, verkoeling van het zwembad... was erg leuk met de kinderen!! Vlotten bouwen, wedstrijdje zwemmen, kwartetten, zonnen, enz... wij hebben ons die 2 dagen dus prima vermaakt!!

Zaterdag was het weekend, deze ben ik over het algemeen altijd vrij...
Dit weekend dus ook, heb gezellig met een andere au pair afgesproken in Sitges..
Zometeen als de school weer begint en alle au pairs zijn er zijn we ongeveer met z'n 6en, erg leuk!!
We hebben ff gezellig gekletst, gegeten en ik ben daarna Sitges nog even ingeweest..

Daarna ging ik met de trein weer terug.. toen ik er aan kwam had ik natuurlijk de vorige trein net gemist!! dat werd een halfuur wachten dus..
Helaas voor mij kwam deze niet en heb ik dus in totaal een uur gewacht...
Beetje lopen kletsen met een Spaanse man, gelukkig geen aparte hippie uit mijn vorige verhaal..:P Hij kon echt supergoed Engels (en geloof me die zijn hier niet veel!!) hij kon gelukkig een beetje vertalen wat ze daar op dat station zeiden!!
Was op ook nog wel ff gezellig en maakt het wachten minder lang...
Over een paar maand kan ik het Spaans allemaal WEL verstaan!!:) met een halfjaar Spaanse les moet dat gaan lukken!!
Dik anderhalf uur later (de treinreis duurt 10 minuten) kwam ik dan eindelijk aan in Cunit en ging ik weer lekker naar huis..

Vandaag echt een luierdagje gehad, lekker lezen in de hangmat, computeren, Spaans leren, eten en nu slapen..

Verder wil ik weer(sorry, het word een beetje saai ik weet het) iedereen bedanken voor alle krabbeltjes, berichtjes in dit gastenboek, mailtjes, enz!! Echt super!!
Nooit beseft hoe ontzettend leuk dat is als je zo ver van iedereen wegbent om wat van 'thuis' te horen!!
Vooral allemaal lekker blijven doen dus!!:) haha!!

Vrijdag kom ik weer even voor 2 weken naar Nederland (op vakantie naar Nederland, leuk hoor!)
Gezellig weer ff met mensen afspreken, rijst met frikandellen eten bij de buurtjes( dus om even Ria's vraag te beantwoorden, GRAAG!), paar dagen werken en gewoon lekker ff aanrommelen!!
Gezellig!!:)
Tot dan allemaal!!

Liefs

  • 31 Augustus 2009 - 09:52

    Lammie En Peter:

    en????????? nog spierpijn van het paardrijden? leuk zulke onverwachtse ontmoetingen op het station als de trein niet op komt dagen.
    We zien je vrijdag, fijn!.
    Goede reis en een dikke kus van ons

  • 31 Augustus 2009 - 10:08

    Marijke:

    Dag lief zusje!!!

    Fijn dat het zo naar je zin hebt!!!!

    Kus marijke

  • 31 Augustus 2009 - 16:26

    Linda:

    Hee Ell!! Leuk om te lezen!! En we spreken nog wel wat af hoor als je thuis bent!!

    Lfss

  • 31 Augustus 2009 - 22:50

    Karlijn:

    Voor als je het paardrijden TE leuk gaat vinden, dan gaan we er samen op als je terug bent! Ik zat eerder altijd op paardrijden en heb het laatst weer eens gedaan, nu heb ik de smaak weer een beetje te pakken omdat het nog zo goed ging..

  • 01 September 2009 - 11:18

    Susan:

    Ha die ellen, wat ontzettend leuk zeg om te lezen. Kan ik me er een beetje een beeld van vormen. En dat paard... wow, nog spierpijn gehad? Vind super van je dat je dit doet. Leuke ervaring, en helemaal leuk dat er nog meerdere aupairs zitten waar je gezellig mee af kan spreken. Ik ga nu even je foto's bekijken. Doeidoei en fijne vakantie in Olandia!
    doei

  • 02 September 2009 - 08:41

    Marleen:

    Fijn om te lezen dat je het zo fijn hebt daar! Wat ik me anders ook bijna niet kan voorstellen ;)
    En knap dat je op het paard bent gaan zitten, NOOOOOOOIT GEDAAN! hahaha! Veel plezier nog en liefs aan iedereen daar!

  • 04 September 2009 - 19:47

    Diny:

    Volgens mij ben je net als au pair begonnen en nu alweer naar huis voor 2 weekjes,? Geefmij ook zo'n baan

  • 09 September 2009 - 13:29

    Anita:

    Heee Ellen
    groetjes van mij & Tiemen!
    veel plezier verder nog :)

    liefs

  • 18 September 2009 - 21:59

    Peter En Lammie:

    Na 2 weken thuis, weer terug naar Spanje.
    Goede reis gehad?
    17/18 oktober komen we jou kant op. Veel liefs en een knuffel en geniet ervan.

  • 19 September 2009 - 17:43

    Linda En Arjen:

    Hee Ellen!
    Veilig geland?
    Leuk dat je nog een smsje gisteren stuurde!! Wat leuk dat je ouders ook al zo snel langskomen!

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cunit

Ellen

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 31379

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 29 November 2012

werkvakantie

15 Augustus 2009 - 01 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: