nog 18 dagen!! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu nog 18 dagen!! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu

nog 18 dagen!!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

27 December 2011 | Nederland, Hasselt

Hallo allemaal,

Heb dezelfde blog gebruikt als in mijn au pair tijd in Spanje, dus als je hiervoor aangemeld stond, hoop ik dat je deze ook weer binnenkrijgt.
En anders moet je je maar even opnieuw aanmelden, want de volgende buitenland verhalen komen er binnenkort aan. Dit keer....
AUSTRALIE

18 dagen nog zag ik toen ik de site opende, 18 dagen!! Dat is snel!
Deze week is mijn laatste werkweek en daarna ben ik nog lekker 2 weken vrij.
Daarna gaat mijn Australie avontuur toch echt beginnen.

Voor de mensen die het nog niet helemaal weten:

14 januari vlieg ik eerst naar Bali, daar loopt Jsn stage en daar ga ik eerst even anderhalve week 'op visite' als ik toch in de buurt ben!!
Daarna vlieg ik op 25 januari door naar Perth, waar ik opgehaald zal worden door de familie Schofield..
Een leuk Australisch gezin met moeder Jacqui en vader Rob, zij hebben 3 kinderen. een zoon van 7, Jackson.
Nog een zoon van 4, Charlie en nog een dochter van 2 jaar, Emma.
De moeder, Jacqui heb ik over de skype gesproken en ze kwam op mij erg spontaan over. Tel daarop een paar leuke mailtjes met leuke foto's en ik had al gauw voor dit gezin gekozen.
Ik ga op de jongste 2 passen overdag, 4 dagen per week en dat een halfjaar lang. Perth schijnt ook een erg leuke, dynamische stad te zijn, waar ik me vast prima ga vermaken.


Na dit half jaar werken ga ik rondreizen door Australie. Ik weet nog niet precies hoe lang dit gaat duren en waar ik allemaal heen zal gaan, wel heb ik natuurlijk al veel plekken die ik wil gaan bezoeken en ik wil ook heel graag nog naar Nieuw Zeeland.
Kortom: de heenticket is geboekt en de rest zie ik daar wel.

De spanningen beginnen nu wel te komen, maar het het gaat vast helemaal goed komen!
Mijn volgende berichtje komt uiteraard uit Australie! :)
Heel veel volgplezier en laat maar lekker wat berichtjes achter!

Liefs Ellen

  • 28 December 2011 - 13:31

    Linda Bos:

    Leuk El! Komt helemaal goed het volgen!

  • 28 December 2011 - 20:45

    Diny:

    .toi, toi, toi, en misschien komen we elkaar wel tegen. Maar dan is het al oktober 2012. Dus als jij het padje vast schoonveegt kunnen Joke en ik moeiteloos naar Australié en ja, Nw Zeeland zit ook bij ons in de planning.
    Allereerst veel plezier op Bali.
    dikkekus

  • 31 December 2011 - 00:39

    Lammie:

    ha Ellen, gisteren je laatste werkdag, nu nog de laatste dingen regelen in je 2 weken vakantie, daarna begint je reis
    en land je 15 januari op Bali, als eerste verblijf. Spannend!. We hopen dat je een fantastische tijd hebt en je veel blogs schrijft met veel foto's.

  • 01 Januari 2012 - 16:50

    Moniek Buis:

    Topper!! je gaat binnenkort weer een fantastische reis maken!!!!!! Ik ga je zeker volgen!

  • 01 Januari 2012 - 22:40

    Heleen Van Laar:

    Hoi Ellen,

    Super leuk dat je naar Australie gaat! Heel veel plezier daar en geniet er van. Ik hou je blog in de gaten :)

    Groetjes Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 31364

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 29 November 2012

werkvakantie

15 Augustus 2009 - 01 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: