Eerste schoolweek en Barcelona!! - Reisverslag uit Cunit, Spanje van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu Eerste schoolweek en Barcelona!! - Reisverslag uit Cunit, Spanje van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu

Eerste schoolweek en Barcelona!!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

27 September 2009 | Spanje, Cunit

Hier weer even een berichtje vanuit het zonnige Spanje!

De eerste schoolweek van de kinderen zit er alweer op! (en die van mij natuurlijk ook een beetje)...
5 dagen, 5 picknicks met natuurlijk eten, voetballen, basketballen, spelen op de klimrekken, lezen, enz enz!!
Het picknicken ging prima, alleen het er komen was soms wat moeilijker.....

De eerste keer toen ik zelf heen moest rijden ben ik maar even ruim op tijd vertrokken, ben ik ook ruim op tijd op school. dacht ik...
Kwart over 12 weggegaan, 1 uur moet ik er wezen, nog geen halfuur rijden, prima toch!
Dat ging wel even anders, ik had mijn tom tom aangezet, adres ingevuld en gaan rijden!
Op een gegeven moment viel die dus uit (erg fijn die tom toms!!) dus op de gok maar een afslag genomen..
Te vroeg kwam ik al heeel gauw achter!! dus ik weet nou al niet meer waar ik allemaal naar toe ben gereden, maar het was in ieder geval om!! en ik kwam aan de veerkeerde kant uit... dus ik op mijn best spaans vragen waar ik heen moest.. moest ik helemaal aan de verkeerde kant zijn!!! 10 voor 1.. stressen!! en hopen dat ik nou in een keer goed zou gaan anders zou ik 1 uur al helemaal niet meer gaan halen..
Omgereden en gelukkig kwam ik nu wel goed uit en was ik iets over 1 op school, netjes toch?:)

Na een leuke picknick weer terug...
Nou ja ik zal het wel niet helemaal gaan omschrijven, maar ben er wel achtergekomen als ik zonder tom tom rijd het veel beter gaat dan met!!
Verder gaat het autorijden hier in de bergen me eigenlijk heel goed af!
Alles gaat prima en nog geen agressief rijdende Spanjaarden tegengekomen tot nu toe (want die zijn er echt wel hier schijnt!)

En dan is zo'n weekje ook zo weer om en is het alweer weekend.
Gezellig in Barcelona afgesproken met 2 andere au pairs! Playa de Catalunya overgeweest, dus lekker wezen shoppen en gewoon even gezellig gekletst!
Was erg gezellig, grappig is dat hoe je hier in contact met elkaar komt!
Oh jij bent ook au pair, even afspreken dan? echt leuk hoe dat gaat, je hebt eigenlijk daardoor ook direct een klik met elkaar.. Volgende week dus weer even wat afspreken!

Verder vandaag heerlijk buitengezeten in het zonnetje! die scheen natuurlijk weer volop.. net als de rest van de week!:) Vonochtend buiten ontbeten en geloof me; dat ik echt lekker hoor!
Dus ik denk dat ik het nog wel een halfjaartje ga volhouden hier!

Het duurt het ook niet zo lang meer totdat mijn ouders en marijke en Johan komen, gezellig!:)
En Laura komt in november, dus dat word allemaal weer leuk!

Deze week ook nog best wel veel foto's gemaakt, samen met de kinderen en een foto van mij en de andere au pairs..
Ze staan natuurlijk nog steeds op mijn hyves:

http://ellenbouwman.hyves.nl/fotos

Zo nou dat was hem dan maar weer, allemaal nog een fijn weekend (voor hoe lang het nog duurt) en tot het volgende berichtje!
Hasta pronto!

Liefs

  • 27 September 2009 - 18:07

    Peter En Lammie:

    Heerlijk dat weer daar, moet nog maar even zo blijven dan pakken wij ook nog even wat zonnestralen mee.
    Wat een mooie foto's.
    Mooi stel kinderen en leuk om te zien met wie je bent uitgeweest in Barcelona.
    lekker handig zo'n tom tom, daar maak je nu ruimte voor in je koffer om vervolgens de weg met dat ding kwijt te raken:)
    We zullen een landkaart voor je meenemen. Ik bedenk me nl. nu dat ik er al een voor je had gekocht maar die waarschijnlijk te goed heb opgeruimd, in ieder geval niet aan je meegegeven. Ook handig:)
    Maar.......je hebt eigenlijk helemaal geen navigatie nodig lees ik, het lukt je gewoon zelf, knap stukje werk!

    Doei, doei, zie en spreek je verder op Skype.
    Dikke kus van ons en love you

  • 28 September 2009 - 07:59

    Marike De Lange:

    He Ellen,

    Wat heerlijk om je verhalen te lezen en lig ook geregeld in een deuk :-).

    Vind het zo dapper van je, zo in je eentje Spanje doorcrossen...hahahah!

    Nou geniet ze want ik ben jaloers!

    xxxx uit het mooie Zwolsche

  • 28 September 2009 - 09:27

    Inge Scheper:

    Hoi Oud collega'tje!

    Wat dapper en stoer dat je dit avontuur bent aangegaan.. Ik weet dat het soms niet altijd even makkelijk is (ben zelf naar Zweden geweest) maar je leert er wel super veel van! En als je terug kijkt dan denk je echt: WOW, heb ik dat allemaal gedaan! Je hebt het zo te horen helemaal naar je zin bij die familie en dat klinkt goed! Veel plezier en lekker genieten!

    Liefs Inge Scheper

  • 28 September 2009 - 11:49

    Patrick Zandbergen:

    Klinkt aangenaam dat spanje !
    Hoop dat alles goed gaat met je.

    Heel veel plezier daar

    Groetjes Patrick

  • 30 September 2009 - 08:38

    Diny:

    He Ellen, wat leuk dat je het er gezellig hebt.
    Het mooie weer heb je ook al!!!
    Moet je je nog ergens anders druk om maken ? koken wassen cleanen ?
    en verder gewoon genieten lijkt me !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cunit

Ellen

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 31341

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 29 November 2012

werkvakantie

15 Augustus 2009 - 01 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: