Weer terug in Spanje!! - Reisverslag uit Cunit, Spanje van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu Weer terug in Spanje!! - Reisverslag uit Cunit, Spanje van Ellen Bouwman - WaarBenJij.nu

Weer terug in Spanje!!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 September 2009 | Spanje, Cunit

Zo, na 2 weken in Nederland te zijn geweest ben ik weer terug in Spanje!!

Vrijdag 4 september vloog ik terug naar Nederland..
Na weg te zijn gebracht naar het Spaanse dorpje Reus en daar even rond te hebben gekeken heb ik vanuit daar de bus gepakt naar het vliegveld..
Helaas wel een klein halfuurtje vertraging, maar ach dat is ook wel weer goed te doen dacht ik zo!:d
In Eindhoven werd ik opgehaald door mijn moeder en zusje, ontzettend leuk om ze weer te zien!

De 2 weken in Nederland heb ik lekker wat mensen opgezocht, geluierd, de stad in geweest..
En gewerkt... want aangezien ik net vakantie had gehad leek het me niet zo leuk om 2 weken alleen maar thuis te zitten..
Allemaal erg onverwachts, wie had dat gedacht toen ik een paar weken afscheid nam voor een halfjaar, haha!!

Maar heel leuk die 2 weken thuis, ik mag absoluut niet klagen...
Toch is het dan zo weer 18 september en weer terug te gaan naar Spanje....
Weer afscheid nemen van iedereen!!
En dat viel me ook een beetje tegen!!
Het was moeilijk om weer afscheid te nemen van iedereen!
Maar ondanks dat toch heel veel zin om weer terug te gaan naar Spanje, leuk iedereen thuis weer zien maar nu blijf ik toch echt de aankomende tijd HIER!! haha!!
Lijkt me voor mezelf ook het beste..

Maar ondanks dat het best wel weer moeilijk was om weg te gaan, toch ook wel weer super om weer hier te zijn!
Kinderen hadden lekker vakantieverhalen en waren alweer naar school geweest, dus ze hadden HUISWERK!! jaja het is weer begonnen voor ze! Tafels oefenen, leren datums op te schrijven..
Ook heb ik een stuk auto gereden hier, dat is toch wel even anders in de bergen, vooral op de meer afgelegen, smalle wegen..
Heeel rustig aan gereden en dan went het op een gegeven moment wel!
Vandaag niet echt veel gedaan, beetje buiten gezeten, foto's gemaakt van het huis...
De foto's staan net als alle andere Spanje foto's op deze site:

http://ellenbouwman.hyves.nl/fotos/


Morgen mijn 1e echte picknick samen met ze, erg leuk!
Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan en ook wel weer een beetje spannend..
Maar komt vast helemaal goed!
Nu ff lekker fim kijken, eten en zometeen heerlijk slapen!
(jaja van zo'n dag niks doen word je best moe!!)
Nou dat was hem weer, word uiteraard weer vervolgt!

Liefs

PS. Als het iemand leuk lijkt om hier in de buurt te gaan au pairen, er is nog een heeel leuk gezin in de buurt die nog een leuke au pair zoeken!!!:)
Dus als je interesse hebt, neem even contact met me op..

  • 20 September 2009 - 17:14

    Peter En Lammie:

    Mooie foto's hoor, wat een prachtige plek en leuk gezelschap. Is de cake gelukt?
    Voor het eerst met de auto alleen op pad, boodschappen gedaan in Cunit, morgen lekker picknicken........., klinkt allemaal goed.
    waar ga je picknicken aan het strand?

    Veel plezier morgen, dikke kus van ons

  • 20 September 2009 - 18:30

    Riek Brandenburg:

    Hoi Ellen,

    Ik wil je een mooie, fijne tijd toewensen in Spanje.

    Groetjes, Riek Brandenburg

  • 20 September 2009 - 18:48

    Marijke:

    haaai el!

    Wat een leuke foto's zeg!
    Vooral dat je het vakantiehuisje erop hebt gezet vindt ik erg leuk!!!
    Heb je een cake gebakken!!! Knap hoor

    Veel plezier morgen!

    Kus marijke

  • 21 September 2009 - 11:25

    Jorien:


    Hey Ellen

    Ik hoorde van mijn moeder al dat het nu moeilijker was om weer afscheid te nemen. Petje af hoor, ik kan me dat helemaal voorstellen. Nou nu blijf je voor een poos in Spanje, maar je ouders en zus komen al gauw langs, dat is fijn lijkt me.
    Heel veel plezier en succes daar en ik houdt je site in de gaten!
    En nee, ik ben niet op zoek naar een au pair baantje, haha!

    Dikke kus

  • 23 September 2009 - 15:40

    Karlijn:

    Haaaai El!
    Ik moet me maar eens aanmelden dat ik mail krijg als je een nieuw bericht hebt want ik vergeet het nu nog wel eens! Hoe is het daar verder? Je doet wel leuke dingen lees ik! Leuk dat Laura in November komt kijken! En ik zou graag aupair worden daar in de buurt maar moet helaas gewoon naar school :'(! jammer jammer! Anders had ik zoiets zeker gedaan!

    Tot snel

    xxx

  • 27 September 2009 - 17:22

    Corry Bruggeman:

    Ellen,
    Zo zit je nog bij je ouders thuis en nu hoor ik dat je weer in spanje bent.Vind het wel stoer van je hoor.
    Groetjes, Corry en Co

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cunit

Ellen

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 31333

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 29 November 2012

werkvakantie

15 Augustus 2009 - 01 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: